Jak kupować w naszym sklepie?

W sklepie JP Serwis prowadzimy  części zamiennych i akcesoriów do ekspresów na zasadach opisanych w regulaminie i w oparciu o obowiązujące przepisy prawa.
Start / Jak kupować?
W sklepie JP Serwis prowadzimy  części zamiennych i akcesoriów do ekspresów na zasadach opisanych w regulaminie i w oparciu o obowiązujące przepisy prawa.
Składanie zamówień
  1. Warunkiem dokonania zakupów w sklepie jest wypełnienie i przesłanie formularza zamówienia.
  2. Do złożenia zamówienia nie jest wymagana rejestracja w sklepie.
  3. Zamówienia przyjmujemy całodobowo przez wszystkie dni tygodnia. Zamówienia złożone w niedziele i święta rozpatrujemy w kolejnym dniu roboczym.
  4. Na wszelkie zapytania dotyczące asortymentu odpowiadamy od poniedziałku do piątku w godz. 8:30 – 16.30 oraz w soboty od godz. 10:00 do 14:00.
Płatności
  1. Klientom umożliwiamy płatność za zakupy za pośrednictwem serwisów do szybkich płatności online – Tpay.com i Przelewy24.
  2. Honorujemy także przelew tradycyjny oraz płatność gotówką przy odbiorze.
  3. Przelewy prosimy kierować na numer konta: 53 1140 2004 0000 3902 7468 1337 (mBank).
  4. Do każdego zakupu dołączamy paragon, a na życzenie – również fakturę VAT.
Dostawa
  1. Towary zakupione w naszym sklepie wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej oraz do paczkomatów.
  2. Istnieje możliwość odbioru osobistego w Dziekanowie Leśnym. Przy wyborze tej opcji kupujący nie ponosi dodatkowych kosztów.
  3. Koszt dostawy wynosi:
    • Przesyłka kurierska: 19 zł przy płatności online oraz 25 zł przy płatności za pobraniem
    • Paczkomat: 19 zł przy płatności online oraz 25 zł przy płatności za pobraniem
    • Termin dostawy wynosi maksymalnie 48 godzin. W innym wypadku informujemy klienta o dłuższym okresie oczekiwania