W sklepie JP Serwis prowadzimy internetową i telefoniczną sprzedaż części zamiennych i akcesoriów do ekspresów do kawy marki Nespresso na zasadach opisanych w regulaminie i w oparciu o obowiązujące przepisy prawa.

Składanie zamówień

Warunkiem dokonania zakupów w sklepie jest wypełnienie i przesłanie formularza zamówienia. Do złożenia zamówienia nie jest wymagana rejestracja w sklepie.

Zamówienia przyjmujemy całodobowo przez wszystkie dni tygodnia. Zamówienia złożone w niedziele i święta rozpatrujemy w kolejnym dniu roboczym.

Płatności

Klientom umożliwiamy płatność za zakupy przelewem (Tpay.com), kartą i gotówką (za pobraniem).

Przelewy prosimy kierować na numer konta: 29 2490 0005 0000 4500 9513 9978 (Alior Bank).

Do każdego zakupu dołączamy paragon, a na życzenie – również fakturę VAT.

Dostawy

Zamówiony towar wysyłamy na terenie Polski za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS.

Do ceny zamówionego towaru należy doliczyć koszty przesyłki w wysokości:

  • 16 zł – płatność z góry,
  • 25 zł – płatność za pobraniem.

Zamówione towary dostarczamy do klienta w ciągu 2 dni roboczych.

Po wcześniejszym kontakcie ze sklepem możliwa jest także wysyłka zakupów za granicę.

Darmowa przesyłka przysługuje przy zakupach o wartości powyżej 300 zł.

Odbiór osobisty

Po wcześniejszym ustaleniu terminu i godziny klient może odebrać zakupy osobiście pod adresem:

  • ul. Kolejowa 211, 05-092 Dziekanów Leśny

Składanie reklamacji

Reklamacja towaru możliwa jest w terminie 14 dni od otrzymania zamówienia. Koszty zwrotu wadliwego towaru pokrywa sklep.

Przed złożeniem zamówienia zapoznaj się z regulaminem sprzedaży części wymiennych i akcesoriów do Nespresso.